Logopedske usluge
Logopedski kabinet “MALI GOVORNICI” pruža sljedeće usluge:
- Procjena govorno-jezičkog razvoja (obavlja se uz obavezno prisustvo jednog od roditelja/
staratelja) kroz strukturiran razgovor sa roditeljem, te dalju opservaciju i procjenu
komunikacijskih vještina, te formalni oblik zapažanja i upotrebom logopedskog intrumentarija t.j
testova za procjenu kao i neformalni kroz igru i odnos prema prostoru i osobama unutar njega. - Izdavanje nalaza i mišljenja logopeda (vrši se nakon procjene uz dogovor sa logopedom kada
ćete preuzeti nalaz, osim ukoliko se radi o izdavanju nalaza po prioritetnom postupku koji čekate
odmah po završetku susreta). - Savjetodavni rad sa roditeljima (zakazuje se u dogovoru sa roditeljima/starateljima s ciljem
prevazilaženja roditeljskih izazova a tiču se govorno-jezičkog ravoja djeteta uz konsultativni
razgovor roditeljima se daju alati, metode i poduka o radu kod kuće i daljim koracima. - Poticaj govorno- jezičkog razvoja (namjenjen je djeci koja kasne u govorno-jezičkom razvoju i
imaju usporen govrno jezički razvoj te teškoće na polju komunikacije). - Korekcija artikulacijskih poremećaja (terapijski tretman ima za cilj korekciju svih oštećenih
glasova maternjeg jezika te jasnije ekspresivno izražavanje i samim tim bolju razumljivost govora
za slušaoca). - Terapijski tretman poremećaja fluentnosti govora (primjenjuje se kod djece i odraslih osoba koje
imaju disfluentnosti u govoru u vidu mucanja ili brzopletosti cilj je poboljšati komunikaciju i na
taj način uticati na veći nivo samopouzdanja i bolje slike o sebi). - Tretman specifičnih teškoća u učenju (terapijski tretman usmjeren je na djecu školskog uzrasta koji pokazuju specifične teškoće kao što su disleksija, disgrafija i diskalkulija).
- Priprema djece za polazak u školu ( namjenjen je djeci predškolskog uzrasta u cilju razvijanja predvještina za školu, fonološke svjesnosti, grafomotorike i dr.)
- Terapijski tretman komunikacije sa djecom koje imaju primarne teškoće (logopedska terapija sa djecom koja imaju složenije teškoće te je komunikacija otežana u odnosu na primarno stanje djeteta i/ ili višestrukih teškoća).
- Rad sa odraslim koji imaju stečene poremećaje nastale usljed moždanog udara, trauma, povreda i sl. (afazije, dizartrije)